Časté dotazy
Kdy mi doručíte objednané zboží?
Objednávky u skladového zboží expedujeme zpravidla do druhého dne, pokud byla objednávka zaplacena nebo je objednávka na dobírku. U objednávek s vybranou platební metodou "platební příkaz" probíhá expedice po připsání peněz na náš účet, zpravidla do 3 dnů. Jakmile je objednávka předána dopravci, informujeme vás emailem.
Jak zjistím, že objednávka proběhla správně?
Po úspěšném potvrzení objednávky vám na vaši emailovou adresu dorazí automaticky vygenerovaný email pro potvrzení o objednávce. Pokud jste takový email neobdrželi, zkotrolujte svou spamovou složku. Pokud jste zadali špatnou emailovou adresu, kontaktujte nás prosím na fanshop@fczbrno.cz.
Jak dlouho trvá výroba zakázkového zboží?
Dresy a trička s vlastním potiskem necháme vyrobit do 5 pracovních dní od zaplacení objednávky. Zakázkové kryty na telefony a sošky s vlastním potiskem dodáme do 10 pracovních dnů od objednání.
Pokud máte zájem o zakázkovou výrobu merchandisingu pro svou firmu nebo klub, obraťte se prosím na email katka@fanshopbrno.cz. Přesná cenová kalkulace a termín výroby Vám bude sdělen dle jednotlivé zakázky.
Jak mohu zrušit objednávku?
V případě, že si přejete zrušit svou objednávku, kontaktujte prosím náš zákaznický servis co nejdříve prostřednictvím emailu na fanshop@fczbrno.cz. Nezapomeňte uvést číslo objednávky a tento požadavek za vás ochotně vyřídíme.
Jako mohu objedávku zaplatit?
Objednávku můžete hradit online platební kartou, bankovním převodem nebo na dobírku.
Více informací o platbě naleznete ZDE.
Objednal jsem špatnou velikost. Mohu zboží vyměnit?
Zboží můžete vyměnit do 30 dní od zakoupení zasláním na adresu eshopu(Fanshop.fczbrno.cz, 5 friends s.r.o., Žirovnická 2389/1a, Praha, 106 00 ). Do balíčku přiložte vyplněný formulář, který naleznete ZDE, abychom věděli, za jaké zboží si přejete daný produkt vyměnit. Hned jak nám balíček dorazí, výměnu zpracujeme a nejpozději do 5 dní zašleme vyměněný produkt.
Rozmyslel jsem si objednávku a zboží chci vrátit. Co teď?
Zboží můžete vrátit do 14 dnů od data doručení. Zboží lze vrátit zasláním na adresu eshopu(Fanshop.fczbrno.cz, 5 friends s.r.o., Žirovnická 2389/1a, Praha, 106 00). Zboží musí být nenošené doručeno s původními obaly. Do balíčku přiložte vyplněný formulář, který naleznete ZDE. Peníze Vám budou vráceny do 14 dnů od doručení balíku, standardně tato doba bývá kratší (v řádech dní).
Upozorňujeme, že personalizované produkty (dresy s potiskem, sošky, kryty na telefon) nelze vrátit. Z hygienických důvodů nelze vracet spodní prádlo.
Jak postupovat při reklamaci?
Pro rychlejší vyřízení reklamace vyplňte údaje v reklamačním listu, který naleznete ZDE, zašlete jej společně s vadným zbožím na adresu eshopu(Fanshop.fczbrno.cz, 5 friends s.r.o., Žirovnická 2389/1a, Praha, 106 00). Po obdržení vaší reklamace vám pošleme potvrzovací email, abyste si mohli být jisti, že k nám zboží dorazilo v pořádku. O výsledku reklamace vás budeme informovat emailem maximálně do 30 dní. Uděláme však maximum, aby to bylo co nejdříve.